Followers

Thursday, March 17, 2011

Ada Aku Kesah????


Bluweeekkkkk!!!~

Haha...comelkan kucing ni?? I carik kat Google, terima kasih! ailafyou lah...huhu

Sejak akhir-akhir ni, ada je manusia yang cuba menguji keimanan dan kesabaran Izz Latif ek? Masalahnya, I xde plak nak menyibuk hal diorang..hatta nama sebenar korang pun I tak tau! Cano tuh? Soooo very the kepohchi punya orang kan!

Pung pang pung pang! Korang duk berceghite pasal aku, dan ada masa memang kat luar tu ada yang report kat I..bla bla bla itu ini kan..orang tu cakap gini, orang sana cakap gitu..

Kadang-kadang ada yang konon sindir sinis kat aku, *u kan fames, orang hot.i ada dengar citer pasal u..

Bila aku tanya cerita apa yang dia dengar, tak mo pulak dia gitau aku..pulok dahh??? Masa tuh, memang aku rasa macam malas dah nak layan..bukan apa, kalau cerita tu tak betol atau buruk tapi kau percaya bulat-bulat, memang aku malas nak amek port! Kau terkedek-kedek datang kat aku tapi bila aku nak pastikan apa yang kau dengar, kau tak nak gitau..so, aku andaikan kau percaya cerita tuh tanpa penjelasan dari tuan punya badan...

ADA AKU KESAH???? Aku dah biasa sejak dulu lagi jadik bahan kutukan orang..masalahnya, aku hidup je lagik?? Kannnnn....walaupun maruah n imej aku boleh tercalar tapi I have to deal with it..kalau kita layan, nanti gaduh pung pang, orang tengok tak manis...

Mulut tempayan kita boleh tutup, tapi mulut manusia memang kita tak boleh cover dik!! Melainkan diorang cover sendirik, tapi boleh ke?? Tetap berbau gituuu....


1 comment:

  1. sabo jer le wak.. manusia mmg camtu...
    janji kita tak kacau org sudah..
    smile always ok!! (:

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...