Followers

Wednesday, November 13, 2013

Breast Cancer Awareness Campaign by Zalora Malaysia



Zalora Malaysia , laman online shopping Malaysia terbesar telah menjayakan Breast Cancer Awareness Campaign pada 23 Oktober 2013 yang lalu dalam usaha memberi kesedaran kepada rakyat Malaysia terutama dalam kalangan wanita tentang perlunya pengetahuan mengenai penyakit membunuh ini.

Tiga orang pesakit kanser yang berjaya melalui saat getir ketika menghidapi kanser payu dara telah dijemput dan diberi 'make over' oleh styling team Zalora.



We got the chance to snap pictures with these three survivors. Nampak tidak 'Pink Power' tu? Kitorang kena tulis atas kertas macam interesting slogans untuk kempen ni and itu aku punya. Hehehe



We wore pink on that special day in support for the campaign too. Comel-comel masing. Ada yang selama ni nampak garang tapi muncul on that day with the brightest pink! Hahaha semua orang take part.



Behind the scene waktu photoshoot. There were 10 Zalorians yang dipilih untuk menjayakan moment ini. 








These three ladies sangat sopan and sentiasa tersenyum. Nanti tengok ye video interview mereka ceritakan pengalaman macam mana sebelum, sewaktu and selepas dapat penyakit kanser payu dara.








Then ramai-ramai kumpul buat bulatan untuk video pulak. Kali ni siapa-siapa yang pakai pink boleh join. 



Hampir semua team sama-sama buat untuk video ni.






Andddd ini lah Zalorian yang terpilih. Molek-molek belaka semuanya! hewhew


Elinor


Wen Dee


Sepi


Wacleus Chin


Kenzee


Syafiq


Stacy


Jun


Me lahh!! hahaha













Jom tengok video ni. Korang harus tengok apatah lagi yang perempuan. Mereka menceritakan saat-saat diorang struggle dengan penyakit tu, ada yang sampai bertahun-tahun tahu! Jadikan kisah mereka sebagai inspirasi untuk anda.







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...