Followers

Friday, September 6, 2013

Sparkling Cleanser Kalahkan Tabita!


This is a sponsored post. Scroll down for latest entries.


Ramai merungut bila Tabita, walaupun effective, tapi seksa nak digunakan. Sebab membuatkan kulit mengelupas, merah-merah, macam terbakar kulit. Tapi kini di ILoveblogshoppe ada skincare baru untuk menjadikan kulit cerah, memudarkan parut jerawat, menghalang jerawat sekaligus membuat kulit kelihatan lebih muda!

Didatangkan daripada Philippines, produk kecantikan terbaik Sparkling Cleanser lebih mesra dengan kulit kerana mengandungi menthol dan lemon yang membuatkan kulit terasa sejuk apabila dipakai. 

Teradapat dua set iaitu Exclusive dan Regular, di dalam setiap set ada cleanser, toner, serum dan Gluta White cream untuk produk kecantikan Malaysia terbaik ini.

Sesiapa yang sudah gunakan produk kecantikan muka terbaik Gluta White cream pasti akan ambil set ini sebab kesan yang cukup bagus apabila digunakan. Malah setiap minggu lebih 200 set/botol berjaya dijual dek kerana customer suka dengan keberkesanan Gluta White cream dan Sparkling Cleanser.

Lebih banyak info dan testimoni boleh dilihat di Instagram ILoveblogshoppe.

Kami juga  memerlukan pengedar atau dropship untuk produk ini. Mudah diurus dan keuntungan berganda! Jika setiap minggu anda dapat menjual hanya 5 set namun keuntungan anda RM80-Rm100 bayangkan seminggu berapa pendapatan tambahan yang anda dapat. Do the maths!

:)


Harga Promosi Pengenalan

Exclusive Rm200 
Regular RM160 
Harga termasuk postage bagi semenanjung sahaja



Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)


3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...