Followers

Tuesday, September 10, 2013

Skincare Terbaik Tanpa Pengelupasan


No Filter!


Penjagaan kulit lelaki sebenarnya sangat leceh ye. Dari segi pilihan brand yang ada untuk penjagaan muka lelaki pun tidak banyak sebelum ini. Payah nak cari jenama kecantikan kulit terbaik Malaysia yang betul-betul sesuai dengan kulit sebab berbanding perempuan kulit lelaki agak lain ye. 

Bermula dengan Tabita, aku ada juga cuba beberapa set penjagaan muka yang lain. Bila kerja dekat tempat yang sekarang memang tak boleh lah nak selekeh-selekeh lagi. Kena ambil tahu juga benda-benda remeh macam ni.

Lepas dapat maklumat tentang Gluta White cream dan Sparkling Skincare, ramai customer yang mula berpuas hati dengan produk ni melalui blogshop ILoveblogshoppe

Bukan sahaja perempuan malah lelaki pun suka! Dan paling penting sekali bila sesuai dengan mereka. 



Sparkling Skincare mencerahkan kulit dan membantu mengawal jerawat pada muka. Malah memudarkan parut jerawat serta jeragat! Kandungannya yang jauh lebih natural berbanding skincare lain seperti Tabita Skincare memberikan hasil yang cukup bagus untuk kulit. Malah TIADA proses pengelupasan akan dialami. Sebaliknya anda pasti suka dengan kesannya yang sejuk menyerap kulit setiap kali digunakan.



Dalam setiap set ada Sparkling cleanser, toner, serum dan Gluta White cream. Cara penggunaannya sangat mudah.

1) Basuh muka dan leher menggunakan pencuci muka sepertia biasa. Untuk kesan yang lebih baik, urut sebentar muka dengan secara lembut untuk menanggalkan kesan kotoran dan biarkan selama 30 saat dan bilas.

2) Pakai toner pada muka dan leher. Anda pasti suka dengan keberkesanan toner kerana mengandungi lemon dan menthol membuatkan kulit anda rasa sejuk!

3) Spray serum pada muka dan urut sedikir kulit muka anda sampai ia menyerap.

4) Sapukan Gluta White cream pada muka dan leher.


Mudah bukan? :)


Promosi Pengenalan

Set Exclusive Rm200
Set Regular Rm160


Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)




8 comments:

  1. skincare tanpa pengelupasan memang jadi kegilaan ramai wohooo..

    ReplyDelete
  2. Salam..mmg bagus macam tabita ke?abg isz dah try pkai?sbb saya pon pkai tabita tp nk crik product lain sbb tabita mahal kn.

    ReplyDelete
  3. Yg ni boleh for pori terbuka tak? Kulit nampak kusam

    ReplyDelete
  4. hi..apa beza set exclusive and regular yer?

    ReplyDelete
  5. Skincare yg ade gluta serius best. Coz akak penah try sabun gluta dr filipine. Kulit muka jd glowing & pinkish je. Sayangnye seller tu da x aktif kat fb.. wajib try lps abis skincare skrg ni.. ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...