Followers

Tuesday, September 18, 2012

Bahagianya beli tiket wayang GSC online! ;)


Last week hari pertama tayangan filem Resident Evil yang baru aku pergi tengok dekat GSC Times Square. Beli tiket online sangatlah memudahkan! Tak payah beratur juz duduk klik2 dah dapat purchase tiket. 

One more thing bagusnya beli tiket secara online ni kita dapat jimatkan masa itu satu hal, selain tu bagi kita peluang untuk buat perancangan masa. Let's say beli tiket showtime pukul 6 petang, kat rumah masih boleh golek2 tengok tv, dekat pukul 5 bersiap then 40 minit selepas tu dah sampai dekat sana.

Masa terluang?? Dimanfaatkan dengan beli makanan dulu or pergi jenjalan kejap. Kalau aku hari tu sementara nak tunggu seating aku sempat shopping kejap dekat FOS...hehehe..yang buat aku melekat nak masuk store tu sebab terdengar sayup2 diorang pasang lagu The Wanted. Ada satu lagu depa memang aku suka sebab catchy.

Masuk2 duk belek2 tengok eh masih ada offer sempena Raya lah! Hasilnya aku dapat sebat 3 helai simple cute tshirts. Tshirt kat atas tu antaranya. Mama tengok tshirt aku tu pun berkenan siap tanya ada size dia ke idok...hahaha...



Then ternampak benda ni diorang duk longgok depan counter. Murah!!! RM10 je satu pasang. Aku ada tweet pasal ni hari tuh. Comel2 design dia. Nak beli tapi tak ada lagi kenalan2 terdekat yang sambut baby baru...huhu

Habis je shopping tepat2 masa untuk seating dekat GSC...how cool is that?!!  

So jimatkan masa anda beratur, sebaliknya beli tiket wayang secara online baru seronok!

(^.<)


4 comments:

  1. sesenang 123 rite?

    tp lagi best kalau umah dekat ngn panggung

    hoho

    ReplyDelete
  2. a'ah.. senang je.. takyah nak beratur.. tapi kalau tgk dgn member yg tak bestnye dorang tak punctual

    ReplyDelete
  3. senang, tp kurang thrill lah! kadang2 sakit ati gak nk booking online ni! haha!

    ReplyDelete
  4. haha...kalo kat jb ari biasa tak booking confirm gsc kosong...tapi kalo movie box office harus kene book dulu...online senang tapi kenkadang dia nye sistem sengal jugak...hehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...