Followers

Tuesday, January 3, 2012

Tahun Baru 2012 (part 1)



Salam.


Ouh yes I know, gambar ni sangat buruk kan? Like hell no!  Apa pasal dengan rambut aku kemain serabai.  In my defense, aku kena paksa snap gambar to give to someone kalau tak dia merajuk.  Demand yek!  Nak gambar yang memang masa tu jugak, xnak yang kelmarin punya or malam tadi punya. 


Plus, rambut aku memang dah panjang giler sekarang.  Last time potong may be like almost more than two months ler.  Nak bela panjang itu memang niat di hati.  Tapi ramai2 kengkawan pakat2 bising.  Bila jumpa je mesti kata ;

'You bila nak potong rambut Izz?'

'Rambut kau ni dah panjang sangatlah, kasik potonglah'

'Eh? I ingat semalam u kata nak potong?'


Haaaa....so nak tak nak kena potong jugak in this few days nantilah.  


Well, korang mesti ada yang sambut tahun baru dekat luar kan?  Ada jugak yang duduk rumah je, malas nak bersesak kat luar so duk umah tengok tv je katanya.  Issoke.  Tapi tipulah kalau kata celebration for the new year langsung tak dirasai kannn.


Sume duk pakat2 hapdet status kat FB n Twitter pasal celebrate2 nih.  Sejujurnya, aku tak terfikir nak celebrate.  Aku, Tasha n Yana juz plan to meet up dalam petang hari Sabtu tu untuk lepak bertiga sebab kitorang je yang berstatuskan 'single' on that night.  Orang lain dengar citer dah ada plan gathering dengan family, gi club, dataran, KLCC n all.  


But then, pagi hari Sabtu tu entah macam mana lepas aku update status kat FB, Tasha komen n plan nak datang rumah aku.  Apa lagik?  Kita plan untuk masak2 dekat rumah aku then baru fikir apa nak buat for the rest of the day.  Before masak nak tunggu Akmar, sempat gi kedai beli bahan masak.  Layan jugaklah sampai habis movie Mean Girls before masuk dapur.  Tasha was a superb cook lah!!  Dia expert sangat.  Afiq jadik pembantu dia n aku dengan Akmar pulak gosip2 cerita itu ini sambil hadap lappy....haha



Ayam masak kicap special ala Tasha



Kangkung goreng seksi ala Tasha


Haaaa...kelas tak nama?  hahaha....ada lagi satu telur dadar hasil masakan Akmar n was super sedap too tapi gambar tak ada sebab dah gelojoh makan memasing! huhu....so terlupa nak snap


Lepas makan2, plan nak gi KL n meet up Yana kat sana......



*ouh takut panjang sangat nnt ada yang muntah nak baca. nnt kita bersambung.....  :) Happy New Year 2012  to my lovely loyal readers!! mmuahhhh





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...