Followers

Thursday, January 5, 2012

Bisou, the Bake Shop



Masa hari nak celebrate new year, aku ada pergi KLCC teman my sis Akmar beli diary.  Lagipun we thought it was a good opportunity for Tasha carik barang untuk hadiahkan dekat kekasih hati dia sempena anniversary diorang. Ouhmaiiii sweet kan?  huhu....tapi taulah harga kat KLCC dah pasti membunuh kalau bukan mengikut bajetnya.  Nak pergi Time Square or Sungei Wang memang bercinta lah kan nak meredah traffic jam kat sana.


Turun je dari bookstore tu we stopped kat kedai ni.  Ouh aku rambang mata! rambang mata sangat2!!!  Aku kan suka makan kek, sweets n chocolate nih.  Kedai ni ada jual cute little cupcakes, soft cookies yang ouh so lazat-looking lah kan! hahaha....Tasha berhenti sebab dia tertarik dengan kek comel kat situ.  Aku dah meleret menjeling2 Red Valvet Cake dia. Dammmnnnnn sedapnya nampak !!  Ended up, aku kongsi beli dengan Akmar..hewhew...RM13 for a slice of it.  Kalau red velvet cupcake dia RM6 je tapi takut tak puas pulak.


Lepas ni kalau aku mengidam nak makan benda manis2 memang aku terjah sini je lah.  Kedai ni dah lama rasanya tapi disebabkan aku memang jarang sangat gi KLCC atas faktor kesesakan manusia yang membunuh, so aku selalu avoid KLCC tuh.  




Siapa2 yang memang jenis suka benda2 macam ni memang akan rambang mata tengok kek kat Bisou Bake Shop nih. Dappppnyaaaaaa....  :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...