Followers

Saturday, March 5, 2011

Syok Sendiri : Fazura ---> Payu Dara I Original Ok!!


Syok Sendiri memang dah lama berkenan dengan dia nih. Seorang pelakon yang datang dengan pakej yang cukup untuk bergelar pelakon yang berjaya. Bakat?? Sudah semestinya! Rupa?? Tergolong dalam mereka-mereka yang jelita gitu! 


Ada sekali drama raya Rendang Untuk Mertua, Fazura yang berlakon kan? Menangis tersedu-sedan tengok dia dalam cerita tuh. Selain itu, filem yang menonjolkan Fazura sebagai waktak utama, Pisau Cukur meletop-letop kat pagawam dulu. 



Baru-baru ni, Fazura dilantik menjadi duta terbaru Lux. Wahhh. Bravo darlink!! Hebat tak hebat kan? SS dengar, Fazura turut dibayar ribu riban plus plus lagikkk. Kelas kau!! Huhu. Inilah nama dia rezeki.


Tapi yang tidak syoknya, terpampang dalam surat khabar yang Fazura dengan aktifnya menepis gosip terbaru mengenainya. Kononnya silikon payu dara dia pecah! Omaigod. Yesss. SS tahu, ini satu gosip murahan sgt! Siapalah yang otak begitu sempit sampai sanggup buat cerita panas mcm tu kan. Panassssss!!!


Fazura pun dengan rileksnya menepis dakwaan tersebut. 


"Semua yang ada pada diri saya adalah asli dan tulen. Tak pernah saya melakukan sebarang pembedahan plastik pada diri saya. Gosip yang mengatakan silikon payu dara saya pecah adalah cerita yang amat memalukan dan bodoh."








Agak peliklah kan. SS memang tak nampak dari celah manalah yang dakwaan itu benar. Sebab tengok pun tahu yang dia punya tu memang 100% original. Tulen uols!! Tak mainlah nak suntik-suntik, or letak benda-benda n bedah bagi nampak gojes. 




"Saya malas nak layan benda-benda remeh dan bodoh ini. Bagi saya ini merupakan perbuatan orang yang dengki pada kejayaan diri saya. Saya dah maafkan individu-individu tersebut. Cuma saya nak ingatkan mereka, setiap perbuatan yang dilakukan, pastinya akan kembali atau dipulang semula pada mereka."


Keji sangat perangai manusia yang sanggup buat cerita macam tu kan? Ish ish ish. 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...