Followers

Wednesday, March 16, 2011

Kau Penipu!!! [Part 2]


Sebelum ni aku ada tulis pasal manusia yang menyedihkan tu kan?? Haha..after all, aku dah block dia dari FB ni..sebab utama, aku malas nak berpanjangan dengan drama-drama murahan yang makin membosankan..


Hurm...dia memang desperate n not to mention bersusah payah nak lari sama laju, n merangkak sama perlahan ngan aku..disebabkan semata-mata tak dapat apa dia nak, dia cuba sakitkan hati dengan updates kat FB..


Tapi, updates ko tu semua betol-betol bawah bayang-bayang aku, kau tau tak?? Mungkin kau try nak overshadow , tapi hakikatnya ke lauttttt....aku ketawa terbahak-bahak tengok gelagat ko nok!!



  • Bila aku update cakap betapa aku teringin nak gi bercuti ke tempat menarik macam Pulau Tioman for example, dan dan lahhh ko nak gi Langkawi wat so ever...n mungkin kebetulan, tapi atas sebab niat busuk kau dari awal, dengar ceritanya balik awal n tak lah indah mana short vacation kau tuh...




  • Sekali aku update cakap how i wish to have a new handphone n mengidam Blackberry...tetiba kau dengan bongkaknya letak status nak tambah blackberry lagi satu...*ermm.nak beli Torch ke Bold ek??....bluweekkkkk....ayat ko pun menunjuk sangat yang ko tu berduit..tapi hati bau hamissss ko!!




  • Aku update nak carik bilik sewa kat Shah Alam, kau terussss menyalak nak carik rumah lagi satu...banyak duit ko kan?? EH, lupa...kau kan mak hayam nilai berjuta-juta walau hakikatnya hidup kau menyedihkan....(^,^)...*senyum sinis*

  • Aku wish gudnite kat my lover pun, tak sampai 5 minit...nak jugakkkkk....walhal lah kan....

N ada lagi kot statement aku yang ko cuba twist tuk jadik milik kau....


See?? Kau macam tak ada hidup sendiri..siapa jugak kata dulu, jangan ganggu sapa walaupun aku yang mintak jangan kacau life aku?? N now kau datang lagi menyalak-nyalak cuba nak gaduhkan orang lain...


Waahhh?? Diva sangat kan kau?? Cantik sangat perangai kau..kalaulah kau tu bukan orang tua yang desperate dengan buat perangai macam tuh, aku mungkin akan hormat kau..sebab obviously u have almost everything!! Tapi, itu semua tak menjanjikan apa-apa kalau niat n hati kau macam tuh!


Get a life lah!!!

2 comments:

  1. tahap kesabaran izz da kemuncak!
    haha. bnyk2 bsbr dgn karenah manusia zmn skng Izz. Ni bru skit Izz jmpa. Kalo org yg di luar sna lagi teruk dari Izz mcm mn? cuba solve this problm dgn baik. Gud luck!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...