Followers

Thursday, February 24, 2011

Living and Surrounded by the Sharks !!!


First of all,
aku memang suka gila dengan cerita Nemo kat atas nih!!
haha~
sangat-sangat terhibur dengan watak ikan biru tuh...
one of my all-time fav movies!


Kali ni,
Izz nak bercakap tentang pengalaman Izz sekarang nih....
I dont know why tapi dalam Facebook Izz tu,
semakin banyak manusia-manusia yang boleh diragui
eh??
ragu celah mana??
hurm....


Berdasarkan pemerhatian lah kan,
hari ni duk cakap lain,
esok lain pulak statement diberi....
hari ni baik dengan orang itu puji melambung-lambung,
tak alih-alih kutuk belakang
macam mana tuh??





Selain tuh.....





Tak lupa jugak ada yang berperangai 'plastik'....
Ya rabbi,
depan aku bila bercakap bukan main baik lagi
boleh bertepuk tampar!
tapi belakang aku,
bukan main mulut mengalahkan bontot ayam kampung!!


Sifat bermuka-muka macam ni memang bukan sesuatu yang aku suka....
maaflah ye!
kalau kau ada perangai busuk macam nih,
jangan tertanya-tanya kenapa kalau aku tak rapat dengan korang
yelah,
kau komen gambar aku cakap comel semua
tapi dengan orang lain bila dah mula mesyuarat tingkap,
kau kutuk aku...
cakap sebenarnya kau meluat tgk wajah aku


Seriously,
Izz dah susah untuk nampak mana satu betul-betul ada kualiti sebagai kawan yang baik...
takut pun ada bile fikir
feeling2 berkawan baik dgn samwan,
tapi sebenarnya dia tu gunting dalam lipatan!
sah-sah kalau kebenaran terbongkar memang aku marah n kecewa sangat....


Haishhh.....
dunia oh dunia!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...