Followers

Friday, November 8, 2013

Deepavali Dengan Handphone Baru....

\

Sama macam sambutan perayaan lain, dekat company ni pun ada lah jugak sambutan sikit-sikit kalau tidak banyak pun. Biar kecil tapi kita nampak yang management appreciate dan ingat dengan pekerja-pekerja dia. 

Tengok hiasan tu, comel je depan lif kitorang.



Haihhhh im loving my new hp. The camera is fantasic! (as for now lah)



Mula-mula aku macam was-was dengan kemampuan kamera hp ni. Sebab aku memang dah lama jatuh cinta dengan Note 1 aku yang ramai memuji kemampuan dia dulu, before rosak. Heh.



Hiasan yang ini aku snap dekat Lot10. Lawa sangat-sangat! Warna dia betul-betul menyerlah, brings up the festive mood of Deepavali.


Nak tahu aku pakai hp apa? Nanti lerrrrr hehehe


1 comment:

  1. Serius lawa gila Kolam nih.. Aku teringin nak belajar cara buat nih. Mesti perlu kesabaran yang tinggi.. Teliti kot..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...