Followers

Saturday, October 19, 2013

Mini Furla Bag


Furla bag kembali di blogshop ILoveblogshoppe ! Lepas sekian lama akhirnya ada stok baru yang datang. Sepanjang bulan Ogos dengan September rasanya macam banyak sangat cuti kan dekat Malaysia ni? Itu antara penyebab asyik tertangguh je beg-beg baru nak sampai.

Dekat atas ni semuanya bersaiz mini. Untuk mini Furla bag ni harganya RM180 dan datang dengan kualiti gred AAA. Stok sangat terhad ye! So kalau nak order tu, fikir-fikir dulu then contact terus confirm kan order. No reserve bagai sebab nak berlaku adil pada pembeli lain. Sebab kadang-kadang ada yang reserve sampai berminggu-minggu tapi lepas tu senyap, kesian dekat yang dah bersetuju beriya nak beli tapi terpaksa batalkan niat sebab beg dah di'reserve' dek orang lain yang senyap tu.



Untuk ini pulak gred AAA juga. Tapi bukan mini. Semua sembilan design ni bersaiz normal biasa. Sama macam mini, kuantiti sangat terhad untuk setiap design. Harga RM190. 

Kalau nak beli terus lah whatsapp atau sms. Tidak payah email. Sebab lambat nanti jadinya. Tapi hanya terbuka untuk serious buyer sahaja ye. Penghantaran adalah PERCUMA untuk semenanjung, sementara Sabah dan Sarawak ada penambahan caj mengikut tempat kawasan anda.



Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...