Followers

Saturday, September 28, 2013

Sparkling Skincare Tewaskan Tabita : Testimoni


Tabita?? NO MORE! Haaaaa konfiden ke tidok? Kalau dulu, terutamanya tahun lepas memang itulah produk yang aku berminat sangat nak cuba, tersuka dan terus pakai untuk beberapa bulan. Tapi itu dulu. Hubungan kitorang tidak lama memandangkan aku tidak tahan betul nak pakai produk kecantikan yang satu itu.

Eh no before ada yang menceceh kata aku down kan produk orang lain aku tidak buat macam tu. Sebab aku sendiri pakai n jual benda tu dulu. Tapi kita kena faham yang sebagus mana pun Tabita tu pasti akan ada produk lain yang kalau tidak lebih bagus sekurangnya hampir menyamai keberkesanan dia.

So aku perkenalkan produk kecantikan terbaru yang diperbuat menggunakan teknologi Korea namun hasil keluaran Filipina, namanya Sparkling Skincare. Dalam setiap set ada Sparkling Cleanser, Toner, Serum dan Gluta White Cream yang paaaaaaaling laku. Sebab apa laku? Sebab ramai akui suka dengan krim malam itu. 

Kesan Gluta White Cream yang memutih dan mencerahkan kulit itu dapat dilihat dalam tempoh 3 hari. Kulit akan rasa lebih licin dan lembut. Ianya turut memudarkan parut jerawat dan jeragat. Jangan risau sebab ianya tidak akan buat kulit berminyak sebab bahan yang digunakan adalah hasil kombinasi kandungan semulajadi. 

TIADA proses pengelupasan akan berlaku bila guna produk ni. So setiap malam tidak perlulah korang hadap cermin lepas tu meratap menangis dek kenangkan betapa sakitnya nak tepek toner dekat muka (the very reason why they banned Tabita's Smooth Lotion!). Kulit korang pun tidak adalah menipis sebab konon bersalin kulit bagai. Rasa pedih pun sure tidak ada. 

Sebaliknya korang akan rasa sejuk bila gunakan Toner daripada Sparking Skincare sebab mengandungi lemon dan menthol. 

Ini hasil pandangan aku sendiri ye, kalau ada jerawat yang macam degil tetiba muncul tu, aku pastikan before tidur akan cuci muka bagi perhabis semua, pakai toner n serum serta Gluta White cream. Aku sangat suka dengan toner dia sebab before tidur tu memang geram jerawat sebesar alam tengah nak naik membengkak merah tapi esok pagi dah kurang merah n tidak sakit! Later before malamnya pakai lagi jerawat tu dah mula memudar n susut. Esok pagi lagi satu walaaahhhh dah kecut habis. Cayalah!



Siap ada yang compare Sparkling dengan jenama terkenal antarabangsa yang ribu riban punya harga. Eh ini bukan pertama kali orang bandingkan ye dengan produk muka lain. Pergi check Instagram ILoveblogshoppe sana.



Tidak perlu dah nak pakai make up tebal-tebal sedangkan korang boleh rasa puas hati keluar dengan macam ni je. Malah lagi cantik sebab nampak jauh lebih natural!


Harga Promosi Pengenalan

Exclusive Rm200 
Regular RM160 
Harga termasuk postage bagi semenanjung sahaja



Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...