Followers

Thursday, July 18, 2013

Zalora Malaysia's Android App & 25% Discount Storewide!


Calling for fashionistasssss! Meh sini meh rapat sikit nak habaq mai berita penting lagi sensasi!


Tahu tidak gedung fesyen online terbesar Malaysia tu? Ye, betul ye, Zalora Malaysia sudah ada their own Android App okayh! Selepas kejayaan mereka sebelum ni lebih kurang dua bulan yang lepas, dengan pelancaran IOS App for Zalora sekarang  mereka mengorak langkah yang lebih besar dengan pelancaran app terbaru untuk platform Android.

Ternyata pihak Zalora begitu komited untuk meluaskan pengaruh mereka dalam kalangan pembeli dan pengikut setia mereka di laman maya. Ini sekali gus mengukuhkan lagi profil mereka sebagai the biggest online fashion store in Malaysia!

Macam mana nak install atau download app ni? Mudah saja! Hanya pergi ke link in dan click ---->   

Anda akan terus di'direct'kan ke Google Store, sebagai contoh untuk pengguna Android. Untuk pelantar IOS juga boleh gunakan kaedah yang sama.



Tengok! Punyalah teruja nak install benda alah ni sampai siap bagi rate n review lagi...hehe




Bila dah siap install, perkara wajib kena lah pilih dahulu negara kita. Tak payah nak berangan click negara lain!







Mudah betul gunakan app ni. Paling best, mudah juga shopping online lepas ni bila ada app nih. Tidak perlu dah kena bukak laptop untuk surf website Zalora.



Boleh jadi bahan untuk bagi mata ni leka n lelap sebelum tidur. Tidak perlu bilang biri-biri lah zirafah lah. Boleh usha bila-bila masa je barang-barang kat Zalora tuh. Sambil golek-golek atas katil pun boleh habiskan pembelian korang. Shopping on-the-go is easier with this brilliant app. 


Omg omggg mesti korang teruja kan? Apatah lagi ada diskaun menanti bagi siapa yang install dan shopping menggunakan app tersebut. Diskaun sebanyak 25% STOREWIDE tanpa ada minimum spend wuiiiii. Terhad hanya untuk 2 hari sahaja daripada 18 Julai 2013 hingga 19 Julai 2013.

Apa tunggu lagi? Install sekarang. Jangan lupa gunakan link ini ---->   






4 comments:

  1. hye :)
    i dunno wat makes me suddenly klik ur blog n always klik for nex, nex, nex, nex entry ...
    and i dunno wahy in the earth suddenly tetiba fall in love dengan cara u buat testimoni untk tabita. i ada try jugak nak pakai tabita ne. tapi disebabkan ari tu gembar gembur mgatkan tabita x bagus untk muka. so hajat pun d stopkan terus.. Maybe one day i wanna try one set laa.. later i inform u if i wan to buy oredy. Sincerely, please follow me also can u ..??? Thanx so much IzzLatif :) http://www.shekinekinckin.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...