Followers

Sunday, March 31, 2013

Hadiah Misteri (ker??) Untuk Followers ;)


As I mentioned earlier sejak 2 minggu lepas dekat Twitter n Facebook, actually aku dah ada senarai penerima hadiah misteri untuk followers dekat blog ni. Sekarang ni aku dah ada dalam 4 orang yang akan terima hadiah-hadiah tu. 


Even dekat Instagram akaun Izz Latif pun aku dah mentioned pasal ni.



Sekarang ni pulak tengah demam Keek. So aku pun buat lah jugak. Padahal sign up benda ni semata-mata nak follow akaun Keek Siti Nurhaliza je...hehehe

Korang boleh check dekat akaun Keek aku jugak tengoklah video merepek aku letak sana. Ada juga dah terbocor rahsia kat sana hadiah pertama yang aku nak bagi :)


So kena tunggulah ea kita tengok siapa yang kenaaaaa ;p



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...