Followers

Sunday, January 27, 2013

Jom Kahwin! ;)


Cantik tak cantik tak? Korang mesti sukalah kan kalau ada kena mengena dengan kahwin-kahwin ni apatah lagi for girls. Hobinya selak wedding album tengok gambar pelamin sambil berangan tanam idea untuk future wedding. kan? kan? selalu buat tidak? hahaha

Entry ni agak special untuk semua bakal pengantin. Baru-baru ni Izz buat deal dengan satu butik pengantin milik kawan n bakal bertindak sebagai orang yang promote segala jenis pakej yang ditawarkan. Ala-ala marketing agent lah. Cehhh kat office under marketing department, kerja part time pun lebih kurang sama. Muka memang cari rezeki je lah. hahaha one of my school mates even said aku ni jenis hardworking. Gituhhh



Back to the topic, kalau anda ada perancangan untuk berkahwin dan masih mencari butik pengantin untuk menjadikan hari penting dan bersejarah anda menjadi kenyataan, marilah berurusan dengan kami. :)

Sudah berpengalaman dalam bidang ini, ada pelbagai pakej boleh dipilih. Sebut saja, pelamin, baju pengantin, make up pengantin, sampai ke katering pun ada! Macam-macam ada heh untuk pastikan majlis anda lengkap dan meriah serta cantik. Untuk majlis tunang pun kita buat.

Soon, Izz akan update banyak lagi gambar pelamin atau baju segala yang butik pengantin/bridal ini sediakan ye. InshaAllah ada masa Izz akan update. Tapi untuk segala pertanyaan atau tempahan dan perbincangan boleh terus contact. Kalau boleh sms atau whatsapp waktu office hour sebab tengah kerja tak leh jawab call sangat..hehe..email pun boleh.


Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)



6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...