Followers

Tuesday, August 7, 2012

Festive decoration in Pavilion for Raya (^_^)



SIla abaikan muka yang ceria ini. dan jangan difitnah mengatakan saya seperti tengah hyper baru lepas dapat coklat atau gula2 ketika tempah berpuasa ini...haha...sebabnya ini gambar lama daaaaa...last year punya! 

Actelli ini entry cincai2 je. Paling utama sebab nak kongsi gambar menarik dekat Pavilion sekarang. Pavilion kan fames dengan segala toknenek decoration dia. Setiap bulan ada je idea diorang tuk buat orang yang lalu lalang terkujat lalu tertarik untuk bergambar kat sana. Hasilnya? setiap bulan ribuan gambar orang2 dekat Pavi di upload ke FB, Instagram, Blog dan sebagainya....harharhar *adakah aku juga? harharhar

Tapi bagus sebab bagi kita itu sesuatu yang menarik untuk kita kongsi, boleh tangkap gambar dengan kengkawan n family. Bagi pihak diorang pulak itu merupakan marketing strategy untuk tarik lebih ramai pengunjung ke sana. See? Its all about business meh.

Sekarang ni for sure satu Malaysia tengah mood nak Raya. Ramadhan pun dah lebih setengah bulan so mood tu dah ada. Pavilion lagi sekali hadir dengan diorang punya festive n creative decoration. Korang boleh nampak ada ala2 taman cantik kat tengah2 Pavi tuh. Ada wau besar lagik!







Aku tertarik dengan dis group of boys main gamelan ke apa menatangnya tuh. Kalau tak silap tu gamelan macam tingtongtingtong bunyi dalam filem fames Shuhaimi Baba, Pontianak Harum Sundal Malam kan??

Kegigihan budak2 ni harus dipuji sebab rajin benor korang main tu. Bila ada tourists lalu diorang akan main gamelan tuh. As you can see, ada seorang pelancong Cina tuh politely mintak nak cuba main benda alah tuh. This is good. Kita mempromosikan budaya komuniti pelbagai kaum kita. See?  Sekurang-kurangnya berjaya menarik perhatian n minat kan?

:)




12 comments:

  1. thanks for the image of the interior design. It help me a lot to generate my idea in design ^__^

    ReplyDelete
  2. dah tukar font tulisan, nmpak lebih kemas

    ReplyDelete
  3. hoho mmg cntik ah pavi ni. mnarik minat org betei. org bukan dtg nk beli, dtg nk ambik gmbr jer. kehkeh

    ReplyDelete
  4. klu simple ensemble camni depa panggil taklempong rasanye, bkn gamelan.. tk sure sgt
    konsep wau ni sunway buat thn lps tp pavi punye ni nmpk kemas skit

    ReplyDelete
  5. Erm..ape kene mengena pic pertama dengan deco di pavilion ek??hehe

    ReplyDelete
  6. gamelan .. mcm tema tradisional plak. siap ngn wau bulan bagai tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...