Followers

Thursday, February 9, 2012

Pool n Man-U with Norain ~



Gambar ni masa ada big games antara MU ngan Arsenal kot kalau tak silap n before tu ada apa lawan apa entah.  Lepak dekat AC, Subang.  Before start game MU, kitorang gi main pool kat atas tuh.  Yang main cuma JR ngan Hafiz n Abu.  Aku tengok je lah diorang sambil mengintai meja2 kat bawah kot2 ada yang elok berkenan di hati ke kan....hiksssSss


Setiap kali keluar mesti aku bawak charger bb.  Wuiiiii kalau bb tu habis battery waktu lepak kat luar memang mood aku terus terang hilanggggg....gone!! terus tak rancak nak berborak or so ever.  Sebaliknya diam membisu n muka kebosanan tu memang terpancar kat muka....hakhak...bak kata depa zaman sekarang kalau lepak duduk semeja masing2 mata duk terlekat kat scrin hp masing.  Anti social sangat kan! hewhew....


So sambil tengok diorang main pool aku pulak duk bizi tweet kat Twitter n update status kat FB.  Carik meja yang memang ada plug so senang kerja nak charge bb  (^,~)





Lepas habis pool lepak ler kat AC tengok bola malam tuh.  Order indo mee yang berkurun baru sampai....ngehhhh....kongsi dengan JR sikit.  Alhamdulillah kenyang   :)


Haihhhh rindu dengan kawan aku seorang nih.  Aku buang jauh2 ego aku.  Aku ikhlas n jujur coz im missing her  :')  hope she's doing fine.  Chase your dreams girl! I got ur back even bagi support tengok dari jauh je.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...