Followers

Thursday, January 12, 2012

Shisha at Marakesh, KL



A day before new year memang lepak tak hengat dunia punya !! Pagi gi KL then balik Shah Alam kul 9pm pastu gi pulak KL semula then gi Subang.  Aku ada tweet pasal ni.  Shah Alam-KL-Shah Alam-KL-Subang-Shah Alam.  Semuanya terjadi tanpa perancangan...haha


Keluar dengan tiga group berbeza.  It was a mad day!  Plus, penat giler weyh....


Waktu malam tu si JR kidnap aku kejap bawak gi KL sebab nak lepak dekat Marakesh area Kampung Baru. Itu pertama kali aku gi sana n tempat tu sangatlah nice n best.  Specialty diorang masakan Arab.  Shisha kat situ pun boleh tahan murah. 


JR n member dia ada order satu teh ni.  Dia bagi teko kecik n gelas2 kecik cenonet je besarnya.  Boleh tahan sedap :)


Banyak kali aku tambah.  Sebab masa tu hujan kot kat luar so bila dapat minum teh panas rasa refreshing giler.  Korang dah pernah pergi sana?  Kalau yang belum tu cubalah pergi.  Makanan dia memang not bad!  



6 comments:

  1. u mmg harus membiasakan diri penat mcm tuh. becoz itukan lumrah seorang selebriti...ahahahah. aku tak pernah try la shisha, aku takut..eheheh...sedap tak izz? rase mcm mane ek...

    ReplyDelete
  2. penah ke sana sekali baru2 ni.
    setuju dgn izz: suasana dan mknan best!

    ReplyDelete
  3. Hafiz : hahaha.....merepek je! ouh, shisha ok lah tp lagi bahaya dari merokok tau..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...