Followers

Thursday, December 8, 2011

Review : Puss in Boots 3D



Siapa yang tak suka dengan watak Puss in Boots dalam series filem Shrek?  Many would love him! Even adults pun jatuh cinta dengan kecomelan dia walaupun suara dia kasar2 hanjjj kan...haha










Hari tu dekat sebulan jugak ada buffered earning daripada Nuffnang untuk ads filem ni.  Personally aku memang suka animation n Puss in Boots 3D dah ada dalam list movie untuk aku tengok. 


  • Jalan cerita yang ringkas, mudah difahami, ada unsur magic n fairy tale.  Itu yang boleh aku rumuskan.  Siapa2 yang minat dengan filem2 daripada the creators of Shrek ni memang akan sekali lagi jatuh cinta sama filem Dreamworks nih.  



  • Filem ni diserikan dengan graphic yang memang awesome!  Untuk budak multimedia macam aku memang kitorg suke tengok elemen2 macam tuh. Sebab kalau kesan graphic n multimedia dia cantik seiring dengan teknologi yang bagus, filem tu akan jadi hebat kebabommm.  Siapa yang tengok dalam 3D mesti puas.  Aku tengok dalam laptop je...huhu



Ada satu part tu ceritakan pasal kisah silam Puss dekat orphanage masa dia mula2 kenal dengan bff dia si Telur yang jahat hati busuk macam teloq tembelang tuh.  Punyalah comel giler si Puss masa tuh lagi2 bila dia bunyik 'meoww'....aku gelak guling2 pecah perut...


Tapi janganlah samakan dengan series of Shrek.  Sebab dalam Puss in Boots 3D xde raksasa hijau tuh...













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...