Followers

Wednesday, December 21, 2011

2012 is getting near....


Oukeyh since new year is approaching n juz around the corner, everybody's talking bout new wishes, dreams, plans to do n so on.  But for me, selepas belajar untuk tidak terlalu mengharapkan benda yang kita hajati tu datang, aku cuma mengharapkan yang baik2 saja untuk tahun 2012. 


2010 lah tahun untuk aku bangkit semula lepas terlena dengan 'uncertain future' tambah pulak dengan drama2 kehidupan yang buat aku loya sampai aku decide untuk buat hal sendiri je. Tapi penghujung 2010 memang tak dapat aku lupa.  Lepas puas telan yang pahit at least ada yang manis untuk aku hadap lah kan for the next one year.  But sadly si manis itu tiada dah  :')


But its oukeyh.  I didnt even try to blame any side.  Aku tahu mana silap aku n salah aku. 


So untuk tahun depan aku cuma mengharapkan yang bagus n baik aja lah.  Just like what I said, aku tak nak terlalu mengharap.  Puas lebih setahun melayan n hormat perasaan orang lain sedangkan hati aku tak pernah dijaga. 

Babai 2011, selamat datang 2012 yang bakal menjelma .....


4 comments:

  1. yo izz~ here to wish u the best in everything ;) live 2012 up carefully and "beautifully"~ haha remember the lessons and all~ aite buhbyee :P

    ReplyDelete
  2. whoa.. bole relate dgn situasi izz tu.
    moga dipermudah & dilancarkan segala urusan di masa akan dtg :)
    aamiin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...