Followers

Wednesday, June 29, 2011

Izz Latif Junior yang MonteL !!


Homaigoooddddd~




teruskan membaca...



Budak atas ni comel ke cute?? hahaha..sila cepat2 sediakan segala tok nenek besen, tong sampah, baldi kat sebelah korang ye. In case nak terkeluar segala isi perut. Hahaha...mau muntah darah baca entry nih.




Siapa di atas tuh?? anak Izz Latif ke?? motippp lah aku dah ada anak..lambat lagi nak berbini..ko nak kasik bini kau makan apa? hahaha..




Itulah saya waktu kecik-kecik dulu..huhu..dengan air liur meleleh2 dalam pic baju putih tuh..yg lagi satu bangga pegang botol susu isap air rebena..haha..tapi tak nampak sebab Izz dah crop




Ada lagi gambar lain sebenarnya, tapi kuasaaa lah aku nak upload bebanyak..sikit-sikit sudah..huhu..konsep less is more. 




*berisi lah kau kecik2 dulu Izz Latif!! dah besar kurus standard supermodel antarabangsa..(wekkkk)


Hahaha...ada????




Well, masa kecik2 dulu memang Izz agak debab ye.tak malu untuk mengaku itu..(^,~) kalau tengok pic aku berjalan macam terkedek2 sangat..pastu cakap kat diri sendiri


*alooooo...comelnya lah aku masa zaman baby2 kan




hahaha....agak montel n actelli masa Izz kecik2, rambut agak kerinting tau!! seyesly..tapi syukur ya rabbiiiii dah besar ni tak kerinting macam tu..muka aku tak sesuailah..huhu...syukur~




Gambar yang sebelah kiri tuh, memamng my fav.. hehe..tapi sayang dah agak rosak, nak kena laminate tuh..




Nanti lain kali Izz update another pics masa zaman budak2 ye....!!




Mmuuahhhh~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...