Followers

Saturday, May 28, 2011

Dah lah Curik Gambar, MENIPU plak tuh!!! Biadap....

Kejadian ni berlaku beberapa hari lepas lah....tapi hold dulu dari post entry nih....sebab bila tengah marah nanti meletup-letup pulak kan...




So, kita cool down dulu....huhu




Ok, cerita dia macam ni...ada suatu pagi tu dalam pukul 9pagi, tengah online FB n blogwalking...then tengah duk belek home page FB sendiri, ternampak satu benda yang sangat-sangat menarik perhatian




Ada satu akaun makhluk tu ada update pasal dia baru add blah blah n blah.......




Tapi gambar profile dia tu yang sangat-sangat menonjol.....jom tengok gambar apa yang dia guna


teruskan membaca....



Gambar kucing warna putih yang sangatttttttt comel.....macam pernah aku tengok gambar tu....dan tuan empunya tangan dalam tu pun seperti ku rasa adalah tanganku sendiri....




Aku bukak FB dia......sah!!!! itu pic kucing yang aku pernah letak dalam blog aku....Si Putih kakak si Mel




SENTAPPPPPPP hati mak nakkkkkkk.......(bak kata Afdlin)




Lepas tu Izz tulis kat wall dia....konon macam puji lah kan....tanya pasal kucing tu....




Dia mengaku itu kucing kawan dia.....eh????? agak puaka lah kan??? kau dah curik gambar aku, siap crop lagi pastu ada hati nak menipu lah?......biadap sungguh!!! its ok actelli kalau nak amek pun, sebab bukan muka aku...kalau pic muka then nak mengaku itu dia, haaaaaa....yang itu memang bawak perang besar lah.....tapi ni dah amek, pastu nak kelentong pulak......




Macam haram jadah kan???......




Nah, cuba tengok nih....




Ini pic sebenar dia.....macam yang korang boleh jumpa dalam blog ni, dekat entry nih....



Terus Izz block dia! Huhu.....nak guna then kantoi tp menipu pulak tu....hishhhhh.....kurang moral tu dikkk.....dengan tuan punya gambar pun kau nak kelentong kan....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...