Followers

Sunday, April 10, 2011

Cerita Kita : Putus Cinta


Hari tu, tapi tak ingat bila,,,dalam dua minggu lepas kot, ada sorang budak nih..mengadu kat Izz pasal relationship dia ngan samwan...dia ngadu kat chatbox Facebook...tiba-tiba je menderu masuk panjang berjela-jela dia hantar...


Oukeyh, dia one of my readers jugak...so, saya pun dengar je lah masalah dia...cehhhh...muka aku mcm Aduan Rakyat TV3 ke?? tak pe lah...sokaayyyy...orang tengah dalam kesusahan ni kita kena tolong ikut apa yang kita termampu lah kan


Walaupun aku sendiri blurrrrr....huhu....takpelah, dengan sapa ko bercinta pun aku tak amek port, tapi dia mintak pendapat saya lah...


Actelli, dia kapel dengan seseorang since ntah bila, tidak pulak aku bertanya....n dalam masa dia bercinta bagai nak rak tuh, punyalah sayang mayang, intan payung mucuk2 tiba-tiba, kapel dia ada orang lain....




Ciiiiaaaaaa......kannn..dia pun sedih, rupa-rupanya pihak yang satu lagi, cuma melayan je....dia tak sayang pun kat budak nih...of courselah, sbb dia ada yang lain kan...so, dia pun hilang arah...makan tak kenyang, tidur pun mata sembappp jek!!


Pada pendapat tak professional saya lah kan, memang bukan mudah nak lupakan orang yang kita sayang dalamn erti kata, cinta terhadap sesorang...bukan jenis 'sayang' dekat kawan-kawan or mak pak ko! itu kategori lain....faham??huhu...


Tapi masalahnya, dah orang tak nak n maaf cakap, Izz memang tak suka dengan orang yang dalam masa dia bercinta, ada orang lain....dalam bahasa pasar untuk kita keji orang ini apa ye?? CURANG....yeahhhh...itu perkara yang sangat sensitif....beringat je lah, kalo awak tak sampai tahap curang-curang nih, tapi si dia buat, maknanya level korang belum serendah n hina  mcm orang yang buat tuh!


Mula-mula memang susah untuk melupakan, tapi lama-lama nanti insyAllah, terubatlah sikit...tak perlu nak cari baru, ikut rentak sendiri ok...


(^.~)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...