Followers

Monday, March 7, 2011

Aiyooo, Yenna Senyum2 Jugak!!!


Jumaat hari tu dengan gigihnya pergi ke Shah Alam...
macam biasalah,
kene naik KTM yang macam siput sedut tuh!!
Syukur tak ramai orang sangat
tapi masa beratur menunggu tuh ada lah kat belakang Izz orang lain yang duk beratur sama
bangga ko!!
aku orang yg first sekali n of courselah jadik perhatian
*padahal dorang dah tak sabar nak rempuh aku masa pintu train tu terbukak kan!biadap ni, jaga adab ketika naek train ye wahai rakyat Malaysia


(^.^)
Alkisahnya kat belakang Izz ada yenna dengan anak dia...
dia elok cantik je pakai sari, anak dia pun sama
siap all da hiasan kat kepala kan...
aku bayangkan dorang nak ke Batu Cave lah kot...
tapi bukan platform sebelah sana ke??
lantak ko lah...
huhu~



Masa Izz duk toleh belakang tuh,
dia asyik senyummmm....
aku pun balaslah balek
kata semangat 1Malaysia katanya!!


Dia duk kepit tangan dia....
n eh!!!
maen tolak2 lak dia
aku senyum lagi....
*dalam hati kata, saborlah!!! kepala kereta api tu pun xnampak lagi ko!


Then,
mulalah kejadian tolak menolak berhimpit2 nak masuk coach 
ganaz lah korang ni sume!
auntie India tadi paksa anak dia duk sebelah aku...

n all da way dari KL Sentral ke Subang dia diri depan aku
n sepanjang masa tu jugaklah dia duk senyum2....
sengihhhhh~
eh,

lama2 makin risau aku!!
hahaha...
nasib baek dia berhenti kat Subang
lega aku!!



3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...