Followers

Monday, May 18, 2015

Check out ZALORA's new chill-out lounge ;)



Tadaaaaaaa!

Yeayyy finally! Yes, finally, ada jugak tempat lepak untuk budak-budak Zalora nih. Cut to the short, maybe lepas banyak staff bagi idea yang demand to have a nice place untuk relax now sudah ada. 

(ahhh yes, aku antara orang yang mintak ada tempat macam ni dekat opis. Yes, aku bagi idea through survey yang dorang hantar setiap tahun dekat staff. Tu antara tempat paling senang  nak kita suarakan kemahuan, apa yang kita demand nak company improve. Kuncinya, jangan jawab merepek-merepek. Jawab dengan ikhlas juga. Kalau kau tidak jawab dengan betul, macam mana dorang nak tahu masalah or idea yang korang ada kan?)

Tahun lepas aku ada mintak secara halus yang bersopan (walaupun) thru survey tu mintak antaranya tempat untuk staff kekonon boleh lepak chill. Bagus untuk release stress. Tetiba, eh sudah ada tempat ni. Cool ke tidok?

So around March hari tu our new chill-out lounge dekat level bawah sudah buka. 



Ada lah few games yang boleh main untuk enjoy macam Foosball ni. Bekalang tu ada tempat duduk-duduk, mesin gedegang air tin tu sekali.



Belakang tu ada tv boleh main Xbox, sebelah kiri (tidak nampak) ada tempat bean bags boleh lepak-lepak jugak. Kalau rasa stress sangat macam nak benam muka, pergi situ.



Ping pong pun ada! 

Awak awak yang kat belakang tu pandai ke main tewww? Hikssss



So this is our new chill-out lounge, a place for us to enjoy a game of Foosball, play hard menari game joget-joget sampai berpeluh dengan Xbox, tempat nak lepak minum coffee kalau malas nak hadap rutin sama minum kopi time pagi-pagi dekat meja sendiri n of course, berborak sambil ketawa macam nak gila. 

Lol.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...