Followers

Monday, November 17, 2014

Inilah Bae Saya...



My Bae, Sam Sam Galbi

Korang ada bae jugak ke? Aku pun ada. Tapi aku punya hadir dalam bentuk makanan. Muehehehe

Eh ko pehal gelak lebih? Mesti nak kata aku lonely khennnn. Hahaha

Nak ada bae dalam bentuk manusia tidak kemampuan sebab tidak ada orang nak, so mampu untuk ada bae ni je lah. So very kesian kan. Tidak apalah asalkan puas lepas sumbat masuk dalam perut. Kenyang pulak tuh! Yang penting bae aku sejenis yang import punya datang dari Korea. So redha je lah jodoh tu dari negara bermata sepet.

I love you, bae!




2 comments:

  1. Hahaha.. Ingat sape la td.. Semoga ketemu jodoh okay..

    ReplyDelete
  2. sama lah kita..takde sape nak..so bae kita,makanan pon jadi lah!hahaha...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...