Followers

Monday, February 17, 2014

Sparkling Skincare Lebih Berkesan Berbanding Jenama Terkenal Jepun!


Rasanya dulu aku pernah cerita pasal Sparkling Skincare kan? Lepas guna Tabita aku tidak jumpa skincare yang boleh kembalikan kesihatan kulit aku. Sudah cuba daripada jenama paling mahal ke paling cikai sekali. Hampa! Susah betul nak cari. Tapi alhamdulillah terjumpa dengan skincare yang satu ni. Mula-mula rasa ragu tu memang menebal. Tapi cuba juga sebab tengok testimoni memang ok. 



Seriously lepas sebulan pakai muka kembali okayh. Paling ketara jerawat makin senang kecut dan hilang. Tidak adalah bertepek kat muka siang malam. Satu lagi kulit wajah sekarang sudah tidak kusam macam dulu. Makin cerah kembali kepada tona warna asal dan kurangkan juga bintik-bintik hitam selain pudarkan jeragat dan bekas parut jerawat. 

Bila nak post gambar dekat Instagram terus rasa tidak malu kalau tidak letak filter. Lagipun korang percaya ke strategi orang jual skincare konon letak testimoni meletop berhasil sedangkan sebatu jauh pun nampak letak filter effect Camera 360 kan??!!

Jom cuba dan anda pasti tidak menyesal! Ini adalah skincare terbaik buat anda, in sha Allah. Orang yang pernah pakai produk dari Jepun yang fames gila tu pun kata  toner Sparkling Skincare sama hebat malah mungkin lebih best daripada 'miracle water' jenama itu.


Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp sahaja) untuk pertanyaan dan tempahan


Separuh daripada customer yang sudah cuba akan mula jual sebab produk ini SANGAT laris! Dalam seminggu sampai kena restock hampir 700 set ya. Bagi sesiapa yang nak tambahkan pendapatan atau buat business dropship dan borong boleh hubungi nombor di atas. Anda pasti dapat harga terbaik. 







1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...