Followers

Wednesday, October 9, 2013

Tips Penjagaan Kulit : Produk Kecantikan Terbaik


Tips penjagaan kulit untuk lelaki antara top entries dalam blog nih. Mula-mula orang macam buat tidak endah dengan entry tu. Tapi makin lama makin naik sebab dek penangan kesan SEO. Hebat tidak? Aku sendiri waktu buat entry tu main bantai je sebab niat asal nak share berkongsi pandangan cara terbaik jaga kulit muka untuk lelaki je. Tapi makin lama makin meriah jumlah pageview untuk post tu. 

Adakah ini bermakna kaum lelaki makin mementingkan penjagaan wajah? Kalau kita tengok situasi sejak beberapa tahun ni pengetahuan tentang perlunya bagi lelaki untuk menitikberatkan penjagaan kulit makin meluas. 

Persoalannya, apakah produk yang sesuai untuk wanita dan juga lelaki? Cuba produk Sparkling Skincare ni. Lupakan produk-produk pengelupasan lain yang bersepah dekat alam maya nih. 


Apa guna nak kulit yang cantik n sihat tapi terpaksa tahan pedih, kulit mengelupas sampai muka merah-merah macam udang kena rebus kan?


Pakai je Sparkling Skincare ni. Dalam masa 4-5 hari korang akan nampak perubahan ketara dekat wajah untuk masalah kulit yang korang alami. In sha Allah berkesan untuk masalah-masalah kulit macam berminyak, berjerawat, parut jerawat, jeragat dan sebagainya. Dapatkan info Sparkling Skincare dekat entry yang lain. Cuba lah, korang pasti suka! :)


Harga Promosi Pengenalan

Exclusive Rm200 
Regular RM160 
Harga termasuk postage bagi semenanjung sahaja



Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)

6 comments:

  1. Nak tnya ada tk produk utk lelaki yg b'minyak, jerawat, parut tpi bukan utk cerah putih melepak.... Just solution

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah sikit lah
      tp Sparkling Skincare mmg membantu utk masalah2 tu semua

      Delete
  2. thanks for sharing..Jom buat masker....mudah sgt2 tau, uolls mesti suka..
    http://bit.ly/1hcipo1

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...