Followers

Tuesday, June 4, 2013

Adi Putra - Majlis Berbuka Puasa Anjuran Artist KL


Adi Putra ada peminat tak dekat sini? Cuba lelambai sikit hihi ;p

A good news, could be a freeeeaaaking good one, to all Adi Putra's fans Artist KL is organizing Majlis Berbuka Puasa Bersama Adi Putra untuk bulan Ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi.

Bertempat di Bora Ombak, Ampang majlis istimewa ini akan diadakan pada 14 Julai 2013. Anda bukan hanya dapat menikmati iftar bersama pelakon kesayangan anda malah di samping itu membantu mereka yang memerlukan kerana sebahagian daripada hasil jualan tiket akan disalurkan kepada Pertubuhan Kebajikan Anak-anak Yatim Al-Nasuha.

See? Sounds good what! Dalam pada kita bergembira kumpul beramai-ramai mengeratkan silaturrahim kita dapat beramal membantu adik-adik di Al-Nasuha :)

Love is not patronizing and charity isn't about pity, it is about love. Charity and Love are the same - with charity you give love, so don't just give money but reach out your hand instead.  ~ Mother Teresa

Tidak dilupa anda akan dihidangkan dengan pelbagai jenis juadah Itali, Arab serta menu-menu istimewa yang lain seperti Kambing Panggang, western foods dan makanan kampung. Hamekkkk kemain baaaaaanyak pilihan makanan. Jangan sampai perut muncitt sangat sudah, nanti susah nak rukuk waktu solat terawih...hehehe

Tempat adalah terhad, jadi hubungi cepat untuk reserve seat masing-masing ! 

Majlis Berbuka Puasa Bersama Adi Putra
Tempat : Bora Ombak, Ampang
Tarikh : 14 Julai 2013 (Ahad)
Harga Promosi : Rm95/pax *tempahan sebelum 30 Jun 2013
Harga Normal : Rm115/pax

Untuk tempahan hubungi 
013-3834769
019-2171877
019-3300255


Jumpa anda di sana! (^.~)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...