Followers

Thursday, May 2, 2013

Glutaking - Untuk Kulit Cantik, Pudarkan Parut, Freckles/Jeragat


This is a sponsored post. Please scroll down for latest entries.


Aku tahu pembaca blog ni ramai sebenarnya daripada kalangan wanita, perempuan berbanding lelaki. Sebab itu lah dulu aku keluarkan entri pasal produk atau tips kecantikan kulit dan kesihatan amboiiii terus naik rating! Hahaha kalau tengok entri Tabita pun antara popular posts untuk blog ni. 

Ada produk baru yang available dekat blogshop ILoveblogshoppe yang mana sesuai untuk wanita mahupun lelaki. Wahhh seronok tak? mesti dah teruja kan? Terus terang aku katakan khasiat yang boleh didapati daripada produk ini sangatlah berbaloi dengan jumlah wang yang korang perlu spend untuk tujuan kesihatan dan kecantikan kulit.

Jom kita tengok khasiat dan kebaikan Glutaking ini.

Pencerahan Kulit
  • Meningkatkan kecerahan kulit dan lebih bersinar – Kandungan asas glutathion merupakan anti oksida terbaik yang membantu menghalang radikal bebas dan membentuk satu lapisan bagi menghalang sinaran UVB yang merosakkan kulit.
  • Membantu menghambat proses melanosit lantas membantu mengurangkan pigmentasi (jeragat), tompok-tompok  hitam, titik penuaan dan melasma dan meninggalkan kulit yang lebih cerah sekata tanpa noda.

Anti Penuaan
  • Bahan asas dalam Glutaking merupakan agen yang progresif bertindak untuk mencerahkan freckles, titik penuaan, melasmelingkaran gelap bawah mata dan hiperpigmentasi.
  • Kolagen marin berkualiti tinggi membantu untuk mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah terutamanya pada area tepi mata, dahi dan glabelar.
  • Asid amino bertindak secara seiring dengan kolagen untuk membentuk struktur kulit yang lebih kuat pegangannya, membantu bertindak untuk meningkatkan proses fibrolasi serta meningkatkan sintesis protein pada struktur kulit
  • Kulit akan lebih anjal, lebih elastik dan lebih lembab.

Kesihatan
  • Kesihatan hati – GK dengan tambahan glutation akan memangkinkan pengeluaran glutation asal dalam hati manusia iaitu anti-oksidan semulajadi. Glutation akan bertindak untuk sebagai agen detoksifikasi, membersihkan toksin dari dalam badan dan menukarkannya kepada bahan yang berasaskan air dan senang dikumuhkan melalui ginjal manusia.
  • Memperbaiki system imunisasi – GK akan bertindak untuk menjaga fungsi imunisasi dalaman badan dan mencegah dari pertumbuhan sel-sel kanser.
  • Memperbaiki kualiti tidur dan menambah tenaga – GK membantu untuk membersihkan dan melancarkan perjalanan darah di samping itu membantu untuk meningkatkan tenaga dalaman.

Kesan Glutaking ini boleh dilihat dalam tempoh seawal 7 hari ye! bergantung kepada tubuh badan masing-masing sebab realitinya penerimaan setiap individu adalah berbeza. Kesan yang terbaik adalah dengan pengambilan berterusan kerana Glutaking juga adalah ibarat makanan atau nutrisi tambahan untuk badan kita. 

Harus diingatkan bahawa JANGAN lupa untuk minum air sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari. Ini penting ye untuk serapan khasiat produk ini dengan lebih baik. 

Cara pengambilan mudah sahaja - 1-2 kali sehari, 1 biji setiap kali makan. 

Bukan hanya untuk wanita malah lelaki pun boleh ambil. Wanita yang datang haid dibolehkan ambil kecuali untuk wanita mengandung dilarang sama sekali!


Kos penghantaran atau pos adalah percuma untuk 30 pelanggan pertama. So, tunggu apa lagi? Tunggu punya tunggu kulit tu boleh makin cantik ke dengan harapan semata-mata? Tidak kan? Cubalah produk ni sekarang, tidak cuba mana tahu kesannya macam mana. Kalau bagus korang juga yang suka.

Lepas ni dah tak payah nak pakai bedak tebal 3 inci semata-mata nak cover jerawat, parut jerawat atau freckles/jeragat. Nak upload gambar dekat Instagram pun dah boleh letak caption atau hashtag 'No Filter' dengan bangganya! Muahahaha


Gambar hiasan dengan hashtag 'No Filter' lolololol ;p


Nak order boleh cuba cara dibawah.

Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)

3 comments:

  1. Saya berminat untuk mencubanya
    bagi mengatasi masalah kulit jeragat yang teruk
    bagaimanakah caranya produk glutaking ini dapat membantu mengatasi masalah saya.

    boleh tuan jelaskan dengan lebih lanjut
    apakah yg perlu saya ambil
    adakah glutaking produk makanan sahaja
    berapakah harga setiap satu produk
    dan berapakah kos keseluruhan untuk saya mendapatkannya.

    terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi

      Please sms/whatsapp this number for info - 0173054780
      :)

      Delete
  2. Ha.ha. menarik, boleh try 1 botol nie.
    http://bit.ly/1M2ta5X

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...