Followers

Monday, May 13, 2013

Dating dengan mereka ;)


Jujurnya aku agak gila jugaklah makan sushi. Sedap kot! Kadang2 dalam seminggu tu 3 kali pergi makan. Paling senang nak dapat dekat Pavilion tu. Ada dua, Sushi Tei dengan Ichiban. Pilihlah nak pergi mana satu. Selalunya aku pergi lepas balik daripada office. Dari office nak gi ke Bukit Bintang pun bukanlah jauh sangat so gigih juga pergi. hehe 

Tapi ada satu hari tu on weekend pergi Sakae Sushi dekat Fahrenheit untuk reunion dengan budak-budak sekolah lama.



Tadaaaa! Atikah, Suhada n Amal ni kawan-kawan waktu Form 2 dulu. Dekat 8 tahun ok tak jumpa. Alhamdulillah berkesempatan jumpa. Nasib baik masing-masing pun duduk n belajar area sini je lah. We had our lunch at Sakae Sushi n honestly itu kali pertama aku pergi sana. Before pergi ada jugak google sikit info n bandingkan dengan tempat lain. Base on review aku baca macam ok so we just gave it a try. Tempat dia agak cosy, selesa n ceria! Ceria dari segi warna n deco dia. Siap ada screen untuk kita bwt order ok. So xpayah nak panggil abang-abang waiter mintak order. Kalau dekat branch Times Square dia lagi canggih sikit, diorang guna ala-ala iPad gittuh. Hebat tak? 


Harga not bad jugaklah. Set yang kitorang ambik pun boleh tahan masing-masing puas hati. Lepas makan terus pergi jalan-jalan kejap dekat Cotton On. Ok time ni aku menahan nak shopping sebab......actually sementara tunggu diorang sampai aku dah beli few helai baju dekat Sungai Wang. Salah satunya tuh yang aku pakai tuh. Hewhewhew



Errrrr....are u smiling at me? 


A good place to eat, lepaking with ur loved ones, family and friends. Highly recommended! 


Last sekali kitorang pergi Times Square. Lepak dekat kopitiam atas tu then dekat kul 6 terus balik. Had a good time with them. Harap-harap boleh jumpa lagi, lepak-lepak  makan, ketawa :)

InshaAllah.

;)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...