Followers

Tuesday, May 28, 2013

Baju Kurung Peplum Online


Baju Kurung Peplum adalah antara jenis pakaian tradisional wanita yang menjadi pilihan wanita yang memakai hijab atau tudung di Malaysia. Peplum Kurung moden adalah antara Muslimah wear yang paling popular termasuklah Baju Kurung Moden, Baju Peplum Muslimah, kaftan dan jubah. Baju Muslimah  dengan gaya fesyen Muslimah terkini semakin mendapat sambutan dalam pasaran. Peplum Kurung amat selesa untuk dipakai ke mana-mana sahaja. Baju peplum ini juga boleh didapati secara online.

Baju Kurung Peplum kini boleh didapati secara online di ILoveblogshoppe. Koleksi ini masih baru dan baru saja dibawa masuk di blogshop itu. Harga promosi pengenalan sedang diperkenalkan dan apa yang menariknya harga promosi sekarang ini jauh lebih murah daripada harga sebenar. 

Promosi untuk Glutaking dan handbags wanita masih ada ye. Kalau korang berminat boleh terus sms/whatsapp. Call directly tidak digalakkan. hehe sebab banyak kerja maaa so wouldnt have time talking on the phone sedangkan boleh multi task buat kerja lain n fikir benda lain ;)

Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)



5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...