Followers

Sunday, March 24, 2013

Mahu Kulit Sihat, Cantik, Flawless? Cuba Produk Ni ;)


Haluuuuu *ok tarik napas jap*

Dah dua bulan ni alhamdulillah kehidupan makin terurus dah. Syukur juga dengan rezeki even tak kaya raya tapi hey, cukuplah asalkan cukup untuk pakai buat serba serbi kan. Asalkan tak terbeban dengan hutang ke apa ke. Alhamdulillah.

By the way nak ucapkan terima kasih juga dekat korang yang keep on baca blog ni. Terima kasih!!

Untuk customers blogshop ILoveblogshoppe pun terima kasih tak terhingga dengan order Tabita, Beutskin Essence, kain, bag segala tu. 

Untuk pengetahuan korang lepas ni akan ada satu lagi produk skincare dekat blogshop tu. Aku nak introduce set penjagaan kulit Myracles Beauty ni terutamanya untuk yang mencari-cari produk yang bagus dan paling penting sesuai untuk jenis kulit korang.

Tidak macam produk lain, MB ni tak ada melibatkan proses pengelupasan kulit. Malah lebih natural! 




Bahan-bahannya cukup dengan elemen semulajadi. No kimia kimia ye. Ada ekstrak buah delima, sarang burung, rumpai laut, lidah buaya dan marine collagen. Paling best Facial Collagen Spray dia yang dah try pasti akan suka n kata ala-ala Miracle Water gituh sebab sangat best untuk dipakai. 

Dalam satu set hanya ada sabun pencuci dan facial spray. No cream no toner. Senang saja cara pemakaiannya tak leceh. Korang pun mesti tak ada masa n rasa payah betul nak jaga muka kalau satu set tu ada sabun lah, toner, krim, scrub bagai kan? Dengan set Myracles Beauty ni tak perlu itu semua.

Untuk minggu hadapan ada promosi untuk produk ni dengan harga cukup istimewa dan penghantaran percuma!! Jom try dan  order ;)


Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com 
atau hubungi : 0173054780 (sms/whatsapp) untuk pertanyaan dan tempahan
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...