Followers

Saturday, March 2, 2013

Aaron and Miko : Lembu Comel ;)


Haluuuuuu. Sekarang ni bila dah weekend baru boleh bernafas sikit sebab cuti hujung minggu. Dapat lepaskan diri sekejap dari kerja-kerja kat office. Tapi I have started to like my job yang sekarang ni n yang paling best setiap hari ada je peluang belajar benda-benda baru. 

:)

Ouh ye, just to remind you guys kalau ada nampak gambar aku atau profile aku kekononnya join Maxis BOTS ke apa benda tu tolong JANGAN percaya. Itu FAKE. Tak tahulah siapa guna gambar aku untuk create account bodoh-bodoh macam tu. Ada ramai dah tanya pasal ni. Mostly budak perempuan yang kena tipu hidup-hidup berkapel dengan si fake itu. Sedih lah hidup korang ni yang 'pemalu' sangat sampai guna gambar orang lain bagai. 



Phewittttt! Ayam Bakar Wong Solo. Fav nih! Makan dengan JR. Dia datang pun sebab nak hantar kucing-kucing dia kat rumah sini. For the time being aku tolong jagakan si Aaron and Miko tuh. Kesian tahu. JR tengah stress nak uruskan banyak benda so I tolonglah sikit-sikit apa yang termampu. 



Then esoknya makan lagi tapi tambah sikit Udang Goreng Tepung. Bagi aku agak mahal lah kan sepinggan RM13.90 kot nak dibandingkan dengan kedai-kedai lain. Tapi sesuailah dengan harganya. Sedap boleh tahan! Itu yang penting hehehe.



Miko n Aaron. Adik beradik budak dua ekor nih. Besar gilaaaaaaa!! Siapa ada tengok gambar diorang dekat Instagram aku tahulah betapa besarnya diorang ni. Kitorang panggil diorang ni lembu hahaha. Sangat bijak, comel even nakal.

Kalau balik kerja tengah penat stress bila tengok diorang ni terus hilang lelah. 

Gittuhhh.

Walaupun mau patah kepala lutut bila kena hantuk dengan kepala diorang time gesel-gesel kat kaki. Betapa beratnya diorang ni kalau depa join baring atas katil janganlah bagi naik atas dada or perut. Senak woi!







3 comments:

  1. singgah dihalaman pencinta kucing. hehe..cute miko n aaron tu.. :)

    ReplyDelete
  2. ande minat melatak kn palaer radio crystalfm boleh pm sya ye ok

    ReplyDelete
  3. anda berminat hendak melatak kt palayer radio di sini boleh email kt saya ok

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...