Followers

Sunday, December 23, 2012

Akhirnya, Tabita sudah mari ! ;)


Ni lah antara penyebab kenapa malas nak update blog. Busy pasal business. Tak cukup nafas nak fikirkan satu satu hal.

Ada prob dengan supplier untuk Tabita. MasyaAllah payah betul nak deal dengan dia lah. Banyak sangat ragam. Kalau ragam biasa itu boleh diterima tapi kalau asyik menyusahkan orang lain itu buat kita meluat!

Akhirnya lepas beberapa hari aku dah dapat supplier baru. Secara tak sengaja ter'cross' tanya pasal Tabita. Buat deal terus jalannnnn :) kan senang.

So dah tak payah peningkan kepala nak menjawab dekat customer setiap hari 'Hi Izz, Tabita dah ada stok belum?' haaaaa ponat eden nak menjawab hari-hari.

Buat customer Tabita yang hari-hari berzikir bertanya tu nahhhhh boleh order dah. Cepat cepat tapi Set Exclusive je yang ada. Regular ilekkk. Kalau nak order bolehlah contact ikut cara paling senang bagi korang. Nak sms, whatsapp boleh. tapi no itu HANYA untuk urusan business sahaja ye. Kalau nak email terpulanglah, tapi kalau terlambat reply jangan marah. hehehe

If you seek for the info of the product, please visit my blogshop, ILoveblogshoppe. Thanks.


Stok terbaru Tabita sudah tiba. Kepada semua yang sudah buat tempahan sila sahkan order anda untuk proceed kepada penghantaran ye. Sila pastikan nama, no telefon, alamat dan butiran pembayaran lengkap. Kepada sesiapa yang berminat untuk order boleh terus contact.


Sila email : iloveblogshoppe@yahoo.com untuk sebarang pertanyaan 
atau hubungi : 0173054780 untuk tempahan dan pembayaran langsung
atau tinggalkan sahaja komen anda di sini :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...