Followers

Thursday, September 13, 2012

[ FoodLover ] : Bihun Goreng Ayam Lazat Bandar Sri Permaisuri !


Rasanya macam dah lama jugak tak buat entry pasal makanan ek? Eh ke hari tu baru tulis? huhu...Ada orang kata blog aku ni memang tak lengkap kalau tak buat entry pasal makan... :)

Sebab tu lah wujudnya [ FoodLover ] dekat blog Izz Latif nih. Mana2 tempat ada jual/serve makanan sedap2 akan aku update untuk share dekat sini. Bagus untuk aku perut kenyang, pembaca dapat info n yang jual tu pun dapat nama. Triple win-win situation! hehehe

This time aku nak share satu kedai makan sedap dekat area Bandar Sri Permaisuri, Cheras. Kalau ada yang biasa dengan area sini mesti tahu Sup Meletup yang dekat dengan Maybank tu kan? No no no bukan aku nak promote sup tu, sup tu dah fames sangat! Tapi nak cerita pasal kedai makan sebelah je dengan Sup Meletup tuh. Bukan kiri atau kanan tapi yang betul2 dekat belakang. 

Kedai makan tu kalau tak silap nama dia 'Kedai Makan Pak Long' kot. Kedai tu biasa2 aja. Tak ada meriah mana tapi masakan hasil tangan mak cik kedai tu sedaaaapppppppp!!!!

Aku recommend dekat korang Bihun Goreng Ayam n Nasi Goreng Ayam dia. Air tangan mak cik tu rasa dia sesedap mak2 kita masak. Dari segi kepantasan service haaaa yang ini kureng sikit. Sebab yang kerja cuma pak cik n mak cik tu je, so tak ada siapa yang tolong suami isteri tuh. Tapi bukan masalah besar pun kan? Sabar sikit apa salahnya :)



Bihun Goreng Ayam dia yang lazaaattt!! *ouhhh kecur air liur bila teringat

Selamat mencuba!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...