Followers

Tuesday, June 5, 2012

[ FoodLover ] : Pavlova @Delicious...yummy2!! :)


Ada satu hari tu aku cuti n kebetulan balik je dari JB terus pergi Pavi sebab nak gi office n lepak dengan budak2 office yang kebetulan cuti waktu sama dengan aku.


Petang tu berganti2 orang yang aku lepak. Dipendekkan cerita sebab malamnya tu rasa nak tengok wayang tapi tak ada orang teman...ciannn!! haha...nak ajak Afiq pun dia dah nak balik saing dengan Elfie ke Shah Alam.  


So mulalah main picit2 tekan bb dengan harapan ada yang free untuk lepak sama2. Lucky enough si Kimmy tengah agak free WALAUPUN dia baru lepas balik dari event ke apa entah. pung pang pung pang xjadik jugak pergi tengok movie.\


Last2?? ke Delicious lah kami! hahaha....


Atas sebab aku dah lama ngidam nak makan pavlova n teringat yang Delicious ada those kind of stuffs yang aku suka, DESSERTS!!! muahahaa....


Mata ni tak berkedip tengok those yummy cakes!  besides ni aku ada jugak amek olio which was fantastic!  nak tambah beef beacon nnt macam melampau2 pulak kekdahnya sebab orang belanja kan?! so kita amek plan sudehhh...lagipun aku memang suka gitu sbb ada original taste dia tuh.


Highly recommended for those yang nak tempat makan untuk romentik2 sambut birthday or dating so ever.  Harga makanan agak berbaloi untuk quality yang kita dapat. Pekerja pun agak peramah melayan kerenah pelanggan.  Salute!


(^,~)



4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...