Followers

Saturday, November 5, 2011

Saya merajuk!



Ini Si Johnny, in case kalau ada yang lambat hapdet pasal dua ekor rimau putih aku...huhu...yang sekor lagi anak dia nama Montel.  Sekor jantan n sekor lagi hak tino.  Memang aku bukan bela diorang sejak kecik or lahir tapi dapat daripada kawan kepada kawan aku.  So dapat bela bila masing2 dah besar.  Masing2 ada karakter sendiri dan 2ekor kucing ni jugaklah jadik peneman aku.  Bila tengok keletah masing2 memang boleh buat aku tersenyum. 

Hari tu aku sakit tak berapa sihat.  So duk umah je lah.  Lepas makan ubat terus baring tengok tv walaupun cerita2nya nan hado bosan!  Then aku tertidur.  Masa tu memang aku lepaskan 2ekor ni dari sangkar bagi chan main kejar2 dalam umah.  Johnny kaedahnya memang nakal nauzubillah.  Setiap masa dia menyakat si Montel yang penakut tu sampai lari sana sini.  Last2 dia pijak perut n dada aku masa kejar2 dgn Montel tu.  Aku mendengus sekali je pastu sambung tidur meniarap.  Tapi dia pijak lagi koooo!!  Kali ni memang pedih sebab aku dapat rasa kuku dia cengkam kat belakang badan.  Aku jerit terkial2 tengok kat cermin memang ada luka.  

Nak dimarah bukan dia paham.  So aku kejar dia balik satu rumah.  Masalahnya dia bukan takut tapi makin excited kesukaan.  Pelik aku!!  Last2 aku ketawa sendiri.  Tapi aku marah dia jugak bising2 satu rumah.  Mungkin entah dia paham kot, xlama lepas tu dia asyik duduk belakang langsir labuh.  Lama gila dia kat situ.  Kena jerkah dek Montel pun dia tak bergerak2.  Bila aku selak dia asyik palingkan muka dia last2 buat muka macam kat atas tuh....hahaha...alolo comel giler ok!!



6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...