Followers

Tuesday, November 29, 2011

A Cinderella Story - Once Upon A Song :)



Pernah dengar tak cerita nih? A Cinderella Stroy - Once Upon A Song.  Not surelah kalau produksi yang sama buat untuk cerita yang Hillary Duff berlakon watak comel2 lote tu dengan si kacak Chad Michael Murray. Sebab tajuk dia lebih kurang sama je?


Ternampak dvd cerita ni tersadai kat depan tv masa aku tengah nak online pesbuk sambil tengok tv, malam entah bila aku tak ingat tapi rasanya almost two weeks ago I guess. Selain dvd filem ni ada cerita The Smurfs, Raya Tak Jadi, Bad Teacher (pelakon si gojes Cameron Diaz) n several more dvds yang aku pandang suam2 suku.  Actelli mula2 cerita ni pun aku campak ke tepi dengan jelingan  *eleh tengok poster macam citer mughah jek ni!  hahaha


Tapi lepas tu mula rasa bosan so aku belek jugak n baca synopsis yang ternyata buat aku macam tertarik nak sumbat dvd tu kat laptop aku. Jalan cerita yang sangat simple. 


  • Kisah si gadis yang tinggal dengan ibu tiri n adik beradik tiri lepas kehilangan ayah dia. Walaupun rumah diorang memang bapak besar giler babass tapi si gadis tu kena stay dekat some kind of pondok gitulah.  Sedih x?? Tapi cerita ni sangat2 kelakar n korang pun tak akan stress sangat dengan mak tiri dia.  Jahat tu memang ada sebab dengki nak rebut harta tapi more to funny.  Bagusnya, dia ada kelebihan bajat untuk menyanyi yang mana saudara tiri dia tak ada (suara nan hado bunyiknya). Impian dia? dah tentu untuk dapat nyanyi atas pentas dengan lagu2 hasil dia sendiri.



Korang akan suka dengan jalan cerita yang mudah macam ni. Pelakon2 yang sedap mata memandang semua...haha...korang pilih je nak laki ke pompuan sume ado!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...