Followers

Sunday, January 30, 2011

Jangan Jalan Macam Perempuan Gila, Boleh?!


First of all,
ok tak pic atas nih??
masa ni last year on June
tengah agak naik badan masa nih kot....

Ini sambungan cerita hang out untuk hari Sabtu...
semalam ada cerita pasal kakak yang sentap ngan Izz tuh kan,
haha....
dapat banyak reaction daripada readers
tapi perlu ditekankan,
Izz tak da terlibat apa2 dalam hubungan diorang ye
aku tak bersalah....
wakakaka~

Semalam memang ramai manusia...
even dari monorail Titiwangsa yang paling hujung dah bersesak nak naik
dan entah kenapa ramai jugaklah budak2 agas yang segala macam rupa ada
aku rasa dulu masa aku sekolah tak de lah pulak gitu gayanya...
ke sebab aku dah makin tua
n diorang tu makin update dengan intrend fashion??
pape je lah....
huhu


Masa berhenti kat Imbi tuk ke Time Square  memang penuh giler orang...
seyesly!!
nak jalan je asyik kene stop
sebab orang2 ni kadang2 jalan macam laluan tu dia yang buat
dah tentulah ada pasangan2 bercinta yang khusyuk dalam dunia buatan dia sendiri
dari hujung sayup2 aku nak naik eskalator dah nmpak satu pasangan duk berkepit macam dalam citer Titanic 
dalam hati aku dah berkata2, ni nanti nak naik eskalator depan aku mesti buat sakit hati je nih
sekali betul....!!



Punyalah ramai yang nak naik
n mcm beratur panjang kan....
dorg boleh main tolak2 romentik nak bagi siapa naik dulu
*eh...u jalan dulu lah....
*xmo lah...awaklah dulu...kita follow lepas tuh
amboiiii~
semua yang kat belakang ni memandang penuh meluat

aku yang betol2 belakang diorang sah2 lah bagi pandangan singa aku...


Takpelah,
dalam hati try prasangka baik...
mungkin diorang dah lama tak jumpa nak romentik2
its ok~


Then,
sepanjang laluan kat bridge TS to Sg Wang tuh
dorg buat lagi...
tempat tu bukannya besar macam highway kak oi!!
dengan manusia yang macam laut

boleh pulak dia jalan macam nak berzapin...
dah kenapa??


duk ke kiri ke kanan main tolak2....
wahh2~
romentiknya!!!
betol2 macam dalam dunia fantasi Alice in Wonderland kan ko??
haha....

last2 ada sorang amoi yang memang muka frust giler
gi lalu betol2 kat tengah dorg
n she was brave enough gi leraikan ikatan tangan pasangan itu
bravooo!!!~

Sambil tu amoi tu bising bercakap bahasa ibunda dia....
amek ko!!
terus senyap pasangan tu
diorang tengok belakang semua memandang penuh rasa hina
aku sah2 continue dengan pandangan singa aku
hakhak....
terus menghimpit ke tepi n stop kejap
kitrog yang kat belakang beratur macam nak gi kawat nih terus jalan terus
ada yang menjeling n mengibas rambut 
hoho~
ko ada???
tapi bukan aku ler yang kibas rambut tu...
sah2 rambut aku takat berapa inci


Pengajarannya,
bagi yang kat luar tuh
kalau nak keluar dating janganlah sampai menyusahkan orang lain k....
kadang2 masyarakat meluat tengok gelagat korang!


...peace!!...

2 comments:

  1. Hahahahaha agak lawak di situ.
    Thumbs up for the Amoi~!
    ;)

    ReplyDelete
  2. amoi is the HERO / HEROIN of the day ~ ~~~

    bhahaha :D kemaruk seyhhh nak jalan berkepit2 . tampor jgk nanti ! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...