Followers

Tuesday, January 25, 2011

Alahai...Bercinta Dalam Dunia Sempit


Hurm....
bagi yang tak faham tu senyap je
tapi kalo yang faham tu bagus ler
tp boleh jugak difahamkan in general....
hehe


Lepas dah bercinta beberapa kali ni kan...
Izz tengok dunia percintaan ni macam kecik sangat!!
kenapa Izz cakap macam nih??
tadi ada lah lepak2,
and kitorg borak2 pasal almost about anything....
pasal orang itu ini
orang yg kitorg masing2 kenal dah jadik apa suma lah
sudah tentu lah termasuk cerita pasal bekas kekasih masing2....
haha
yang itu memang tak dapat elaklah


Cerita punya cerita,
kitorg punyalah fully absorbed dalam topic tuh...
yelah
kesimpulan Izz boleh amek,
boleh jadik bahan lawak bila bercerita pasal benda2 macam nih
A kapel ngan B, pastu B kapel ngan C, then C kapel ngan A plak lepas tuh.....
adeih~

Macam mana tuh??
dunia percintaan ni kadang2 sempit sgt....
pusing2 balik2 itu je yg kita jumpa


Haishhhhh~
mengeluh......

(-.-)





6 comments:

  1. ~huhu~
    xperlu fikir...
    tp mmg betol2 jadik
    ^^

    ReplyDelete
  2. mmg..biasanya itu yg serik berlaku...alih2 jumpa org yg sama je...

    ReplyDelete
  3. yg tak faham tuh mcm alia je ~ bhahahaha :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...