Followers

Friday, December 3, 2010

Stacy oh Stacy....!!!

Haaaaa.....
hari tuh,
mesty ramai yang tengok tv kan??
gambar ni katanyer diambil daripada Muzik-muzik
tp 
Izz xplak tgk...
sbbb xde masa time tuh tgh bizi buat assignment memanjang


Ni nak story pasal Stacy lah....
Izz mmg minat dengan dia ni
n
adalah sorg tuh bg tau kat Izz
yg Stacy dapat masuk Anugerah Juara Lagu
happy jugak lah sebab lagu Jahat tu Izz minat
sbb catchy....
(^^)


Tp yang xbeshnya bila ada orang persoal bentuk tubuh badan dia
ouh.....
kenapakah??!!!


Meh click sini tuk lebih lanjut n tengok pic Stacy.......


~go baby, go!!!~



Tu dia.....
agak 'gebu' Stacy dalam pic nih
merata jugaklah Izz kene carik pic nih!!!
last jumpa gak kat sini n web site lain....

Hurm.....
sebelom ni memang dia nmpak agak berisi
tp dalam gambar ni mcm makin bertambah2 isinya
huhu

Tapi ok lah tu.....
sebab orang kalau kuat makan tuh,
maknanya tengah bahagia ye dak??
korang ni pun,
kurus sgt salah,
berisi sikit pun kecoh.....

(^_~)
rileks sajo....!!

Hihi....
ok lah~
ni nak selitkan sikit
Celcom ada buat promotion baru!!!
meh la klik sini tuk info ye -----> Celcom Exec

1 comment:

  1. agak berisi gak dr sebelum ni.... :)

    -R-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...