Followers

Wednesday, November 24, 2010

Cerminku Retak Seribu


~Cindailah mana tidak berkias~
Jalinnya lalu rentah beribu
Bagailah mana hendak berkias
Cerminku retak seribu

......

haaaaaa
bangun pagi ary ni dah la dgn kepala pening sbb tito lambat ciapkan kerja photoshop punya pasal
pastu,
bangun2 je ader je mende yg wat Izz rasa 'seribu rasa'
mulalah adegan sentap menyentap
mcg ngada2 marah kat org kan
then,
ciap2 nak gi cluZ
duk carik cermin
tp!!!!
ntah ke mana cermin tuh
mula lah plak scene carik mencari
'mane perginya cermin empat segi aku nih???'
selak bwh selimut sume xde
sekali pandang bawah
sbb kaki mcm terpijak samting
ya Tuhan!!!
PECAH dah.....
aiyooohhh
pening baLek kepala den
malas lah nak pikir panjang
teros amek penyapu sodok bawah katil je
xde kuasa nak melayan
kepala pun *ting tong tahap cipan
buat kerja laen yg patut
malas nak pikir
'mcm mana lah kaedahnya cermin tu menjunam ke bawah dr atas katil dua tingkat aku??'
mngkin ada makhluk asing trlanggar katil lalu mnyebabkan cermin tu menyembah lantai
mngkin juga ET pulang ke bumi??
tp bukan tuan dia kat Amerika ke
pehal lah dtg ke Malaysia
......
hurm
tp nasib baek lah masa anta dua assgnment tuk photoshop
lecturer nmpk agak ok!!!
air muka dia pun nmpak menerima hasil kerja Izz
Alhamdulillah!!!
yg baik dtg drpd Dia Maha Esa
yg buruk suma dtg drpd diri sndiri
(^_~)
~senyum!!!~

1 comment:

  1. trimakasih infonya gan....
    ...
    sangat menarik dan bermanfaat...
    mantap..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...